۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۲۰۴۸۱

مهران ‌میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی شد| استقرار ۳ بیمارستان صحرایی

مهران ‌میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی شد| استقرار ۳ بیمارستان صحرایی
مرز مهران مرز ورود به عتبات عالیات و بین‌الحرمین ایران این روزها میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرز مهران، مرز دلدادگی و ایمان و اراده برای عاشقان مکتب سرخ حسینی است، مرزی که مرزدارانش امنیتی را در آن به‌وجود آورده‌اند تا زائران حریم امن ولایت بدون کوچکترین دغدغه‌ای دلدادگی خود را به معشوق به اثبات رسانند، مرز مهران مرز ورود به عتبات عالیات و بین‌الحرمین ایران این روزها میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی است که نمونه‌ای از رویدادهای این مرز را به سمع و نظر خوانندگان می‌رساند.

احمد کرمی با بیان رصد روزانه پروژه‌های اربعین در ایلام اظهار داشت: افزایش معنادار زائران اربعین حسینی در مرز مهران نشان از تحقق حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان دارد.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به همین جهت تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش خصوصی جهت استاندار‌دسازی خدمات رفاهی در مرز مهران از آمادگی لازم برخوردارند.

وی در ادامه به رشد 3 برابری آمار خروج زائران ایرانی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 90 هزار زائر از مرز عبور کرده اند در حالی که در سال گذشته این آمار 27 هزار نفر بوده است.

کرمی در ادامه یادآورشد: پروژه‌های اربعین در ایلام به صورت روزانه رصد تا به موقع بتوانند برای استفاده زائران مورد استفاده قرار گیرند.

صیدنور علیمرادی نیز از استقرار 90 پایگاه اورژانس در مرز مهران و مسیرهای منتهی به آن خبر و اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای پوشش تمام محورهای مواصلاتی از طریق اورژانس 115، استقرار 90 پایگاه ثابت و موقت، هماهنگی در جهت استقرار 150 دستگاه آمبولانس، 10 اتوبوس آمبولانس، 10 موتولانس و یک خودرو ارتباطات سیار در طول محورهای مواصلاتی مرز و پایانه مرزی بین‌المللی مهران، پیگیری و هماهنگی جهت استقرار 8 فروند بالگرد اورژانس (3 فروند متعلق به اورژانس 115 و 5 فروند هوانیروز) انجام شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی ایلام گفت: استقرار 3 بیمارستان صحرایی در حد فاصل شهر مهران تا پایانه مرزی (یکی در داخل محوطه بیمارستان مهران یکی در نزدیکی پایانه برکت مجهز به سیستم مقابله با جنگ‌های نوین و یکی هم در میدان اربعین ورودی پایانه مرزی مجهز به سیستم جنگ نوین) یک درمانگاه هم در فرودگاه ایلام و پیگیری افزایش فضا و تجهیز بخش جدید اورژانس بیمارستان‌های مهران ایلام و سرابله از دیگر اقدامات انجام شده است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات